עמרם מובייל
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיפול במערכת סולארית

שירותי אינסטלציה יכולים לתת מענה הולם לכל בעיה שצצה בכל מה שקשור לצנרת ולביוב אך יש מערכת אחת שאסור לשכוח, זוהי המערכת הסולרית. לרוב הבתים בישראל יש מערכת סולרית בגג הבית והיא זו שמספקת להם חימום איכותי של המים לכל צרכיהם. גם המערכת הזו צריכה תחזוקה וטיפולים.

טיפול במערכת סולארית מצריך פתרון מהיר

מערכות סולריות אולי לא כל כך מוכרות לכם אך אתם משתמשים בהם כל יום. המערכת הסולרית היא אחת היעילות ביותר שיש ולמעשה זו האנרגיה החדשנית שהולכת ומתפתחת כיום בעולם ויש סוברים כי בעתיד הקרוב רוב האנרגיה תהיה מיוצרת ממנה, כבר יש תכנונים לרכבים ומפעלים שלמים שיפעלו רק בעזרתה. המערכת הסולרית בדרך כלל משמשת לחימום מים והיא בנויה מרשת של צינורות דקים שצריכים לעבור ניקוי ותחזוקה ויכולה להיות בהם לא מעט בעיות. זה הזמן להבין מהם וכיצד מתבצע טיפול במערכת סולארית .

טיפול במערכת סולארית​

תהליך טיפול במערכת סולארית

אחת הבעיות הכי נפוצות למערכות סולריות היא נזילה. הנזילות יכולות לקרות בכל מערכת שיש לה צינורות וגם במערכת סולרית הבעיה הזו לא פוסחת.
הבעיה בדרך כלל נובעת בגלל שהצנרת יחסית חשופה, היא נמצאת על גג הבית ובין המערכת הסולרית עצמה, הפנל הסולרי שעל גג הבית, לבין המיכל של דוד השמש אין כל כך הגנה.
השמש יכולה להזיק לצנרת וכמובן שפגיעות פיזיות אחרות או שחיקה של הזמן. מעבר לתיקון נזילה בצנרת, מערכות סולריות דורשות שירותי אינסטלציה מתקדמים גם לצורכי תחזוקה.
הצינורות שנמצאים בתוך קולט השמש, הוא הפנל הסולרי השחור והרחב, יכולים לסבול מאבנית רבה ששוקעת בגלל חימום המים. שטיפה פנימית וחיצונית היא אחת מפעולות התחזוקה הכי חשובות שיש כאשר שטיפה פנימית מחייבת ידע מקצועי.

כל בעיה תקבל פתרון מהיר

בעיות במערכות הסולריות יכולות להיות קריטיות בעיקר בימי החורף כאשר כולם רוצים להתרענן עם מקלחת חמה ונעימה. בכל עת ובכל עונה אנו עמרם אינסטלטור בנתניה, כאן תמיד לשירותכם כדי לספק לכם  טיפול במערכת סולארית הכי מהיר שיש. עם ניסיון של שנים ושירות לקוחות מעולה, אתם יכולים להיות בטוחים שאתם בידיים טובות! פנו אלינו עוד היום ונשמח לעמוד לשירותכם!

צרו קשר 24/7 לתיאום ביקור ללא תשלום בבית או בעסק: 073-7754446.

תפריט נגישות

מספר זה הינו מספר וירטואלי, שהוא חלק משירות תוכן המופעל על ידי זאפ גרופ בע"מ ומפנה את המתקשר לבית העסק.
משתמש העושה שימוש במספר הווירטואלי, מסכים כי החברה תהא רשאית לשמור את מספר הטלפון ממנו התקשר, לכלול אותו במאגר מידע או ליצור באמצעותו קשר עם המשתמש, וכן כי המספר עשוי להשתנות מעת לעת.

מספר הטלפון הרגיל של בית העסק הוא
04-8382059